رویدادها آرشیو خبر ها
اعلام برنامه حضور رونالدو

اعلام برنامه حضور رونالدو

کریس رونالدو روز دوشنبه راهی شهر تورینوی ایتالیا خواهد شد و مانند سایر مهره های تازه وارد باشگاه و بدون برگزاری مراسم ویژه ای حضور رسمی خود را در یوونتوس اعلام می کند.

 

طبق برنامه اعلام شده پرواز این پرتغالی ساعت ده صبح به وقت ایتالیا در شهر تورینو به زمین خواهد نشست و او خیلی زود در حالی که به نظر میرسد با استقبال قابل توجهی از سوی هواداران یووه نیز روبرو خواهد شد به مرکز پزشکی باشگاه یوونتوس می رود و تست های پزشکی لازم را انجام خواهد داد.

 

پس از برگزاری تست های مورد نظر زمان استراحتی در نظر گرفته شده و پس از صرف ناهار او راهی زمین تمرین جدید یووه میشود، بازدید از این کمپ ورزشی ساعت شانزده به وقت ایتالیا اعلام شده و پس از بازدید از این کمپ کریس بلافاصله در کنفرانس خبری حاضر خواهد شد و پس از این کنفرانس رونالدو به یونان و اسپانیا بازخواهد گشت تا خود و خانواده اش برای نقل مکان به شهر تورینو اماده شوند.

 

در خصوص احتمال حضور او در تور تابستانی یووه نیز اخبار متفاوتی منتشر میشود با این حال به نظر میرسد پس از حضورش در تورینو در این خصوص نیز تصمیم گیری خواهد شد.

 

مطمئنا حضور او در تور امریکای یووه می تواند برای بانوی پیر ایتالیا بازخورد به مراتب بهتری حتی درصورت عدم حضور او در ترکیب تیم، داشته باشد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: